.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مبارزه با مفاسد اجتماعی نیازمند مقابله نرم است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش یابد، گفت: امروزه با شمشیر نمی‌توان با مفاسد اجتماعی و اخلاقی مبارزه کرد بلکه باید با کار فرهنگی و اقدامات نرم به مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها پرداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور اعضای این شورا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه را یک معروف بسیار مهم دانست و از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در این راهپیمایی بزرگ قدردانی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ام ربه معروف امروز با دیروز متفاوت است، تصریح کرد: شعاع امر به معروف در گذشته محدود بود اما امروزه شعاع آن گسترش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: در حوزه نهی از منکر این شعاع گسترده‌تر است و جوانان ما در حوزه شناخت منکرها باید اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش یابد، اظهار کرد: امروزه با شمشیر نمی‌توان با مفاسد اجتماعی و اخلاقی مبارزه کرد بلکه باید با کار فرهنگی و اقدامات نرم به مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها پرداخت.

وی با اشاره به برخی نواقص و معایب در حوزه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای ایجاد تفریحات سالم برای جوانان در جامعه تاکید کرد.

طبرسی با بیان اینکه باید در حوزه فضای مجازی یک شبکه بومی با محتوای بالا داشته باشیم، افزود: دشمنان نظام به‌دنبال تخریب جوانان و هویت‌زدایی از آنان هستند و برای نسل جوان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به‌دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در جامعه کمرنگ شده، تصریح کرد: غرب با ترویج فرهنگ منحط غربی و هویت‌زدایی بر افکار رسوخ کرده و ما نباید در راه مبارزه با دشمن مایوس و ناامید شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید با نیت خالص و برای رضای خدا گام برداریم، افزود: باید با تولید محتوا در شبکه بومی، افکار و اذهان عمومی را بیدار کرد.

امام جمعه شهرستان ساری، افزود: این کشور با وجود و درایت رهبر فرزانه انقلاب همواره از گزند دشمنان مصون بوده و نجات پیدا خواهد کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.